بهترین مطالب علمی

ساخت وبلاگ

ایمنی
استخرها خطر غرق شدن را دارند که ممکن است برای شناگران بی تجربه ، مبتلا به تشنج یا حساس به بیماری قلبی یا تنفسی قابل توجه باشد. ناجیان غریق در بیشتر استخرها برای نجات آب و انجام کمک های اولیه در صورت لزوم به منظور کاهش این خطر به کار گرفته می شوند.

بازی انفجار

غواصی در مناطق کم عمق استخر نیز ممکن است منجر به آسیب قابل توجهی در سر و گردن شود. غواصی ، به ویژه شیرجه رفتن اول ، باید در عمیق ترین قسمت استخر انجام شود ، حداقل 2.4 متر (7 فوت 10 اینچ) ، اما مطلوب 3.7 متر (12 فوت) ، اگر فاصله بین آب و تخته زیاد باشد ، عمیق تر است .

استخرها همچنین به دلیل غرق شدن ، به ویژه در کودکان خردسال ، خطر مرگ دارند. در مناطقی که استخرهای مسکونی رایج است ، غرق شدن عامل اصلی مرگ کودکان است. برای احتیاط ، بسیاری از حوزه های قضایی ایجاب می کنند که استخرهای مسکونی با نرده محصور شوند تا دسترسی غیر مجاز محدود شود. بسیاری از محصولات مانند نرده های متحرک کودک وجود دارد. شواهد دزدگیرهای شناور و دزدگیرهای پنجره / درب برای کاهش خطر غرق شدن ضعیف است. برخی از استخرها مجهز به جلوگیری از غرق شدن به کمک رایانه یا سایر اشکال سیستم های ایمنی و الکترونیکی الکترونیکی هستند.

سقف های معلق در استخرهای سرپوشیده از اجزای مربوط به ایمنی هستند. انتخاب مواد تحت تنش باید با دقت انجام شود. به خصوص انتخاب فولادهای ضد زنگ نامناسب می تواند باعث ایجاد ترک خوردگی در اثر تنش شود.

نوع لباس پوشیدن
اطلاعات بیشتر: استحمام مختلط
در استخرهای شنای عمومی ، کد لباس ممکن است نسبت به سواحل عمومی ، و در استخرهای سرپوشیده نسبت به استخرهای روباز ، سختگیرانه تر باشد. به عنوان مثال ، در کشورهایی که زنان می توانند در ساحل تاپل باشند ، این امر اغلب در استخر شنا ممنوع است و باید لباس شنا پوشیده شود. برای مردان ، پوشیدن شلوارک کوتاه و پیراهن سه راهی آب در ساحل ممکن است قابل قبول تلقی شود ، اما استخرها معمولاً به لباس شنای واقعی یا سایر لباس های اختصاصی آب احتیاج دارند. شنا با لباسهای معمولی نه تنها غیر بهداشتی است ، بلکه در صورت نیاز به نجات ، شناگر را می تواند سنگین کند. در فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی ، به دلایل بهداشتی معمولاً شورت تخته ای مجاز نیست. در کشورهای اسکاندیناوی ، به ویژه ایسلند ، قوانین مربوط به لباس و بهداشت به ویژه سختگیرانه است.هنگام غواصی از روی تخته بلند ، لباس های شنا گاهی دو برابر می شوند (یک کوتاه در داخل لباس دیگر) در صورتی که لباس بیرونی در اثر برخورد با آب پاره شود.

بهترین مطالب علمی...
ما را در سایت بهترین مطالب علمی دنبال می کنید

برچسب : بازی انفجار, نویسنده : ناشناس kenzo001 بازدید : 109 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 18:19